woensdag 27 juli 2011

Het is al eventjes geleden dat ik nog een berichtje heb geplaatst, maar dat is dan ook omdat ik het heel druk heb gehad. Ik zal proberen een korte samenvatting te geven, Vorig weekend was er weer een feestje (afscheidsfeest voor diego) dat alweer heel erg leuk was. De Bolivianen lieten zich weer van hun beste kant zien. Dronken en kotsende mensen waren dan ook geen uitzondering. Toen iedereen vertrokken was zag het huis er verschrikkelijk uit. Er lag zelfs braaksel op de sofa. De volgende dag was het weer familiebijeenkomst deze keer voor de kleine louisiana (mijn nicht). Ze werd 3 jaar. Ondertussen ben ik ook met een paar vrienden naar de finale van de copa america geweest. Een heel leuke sfeer. Voetbal leeft hier echt wel.

Ondetussen ben ik ook naar school geweest. Oke, studenten in Belgie, als jullie denken dat school saai is dan hebben jullie het goed fout. Dagen van 8 tot 16 uur maandag tot vrijdag (ook woensdag) zijn verschrikkelijk en zeker als je er geen kl**t van verstaat. We hebben zelfs op zaterdag school (gelukkig moet ik dan niet gaan). De lessen zijn best wel grappig. Iedereen praat en loopt door elkaar. Mensen luisteren naar muziek en bellen zelfs tijdens de les. Het niveau is hier nog best wel hoog. Voor wiskunde bijvoorbeeld zien ze hetzelfde als ons.

Ik heb ondertussen Harry Potter en The Transformers al gezien. Alles is hier belachelijk goedkoop. Een goede maaltijd heb je al voor 3 euro. De bioscoop kost ook slechts 3 euro. En ik ben ondertussen verslaafd aan empenadas. Ze kosten maar 2,5 Bs en met 2 empenadas heb je al een maaltijd binnen. Alles is hier super lekker. Ik kom waarschijnijk super dik terug naar Belgie. Ik heb nog nooit zoveel gegeten.

Morgen vertrekt mijn broer naar Denemarken. Dat vindt ik best wel spijtig omdat hij echt wel een goede vriend was geworden.

Dat was het ongeveer. Ik ben een paar dingen vergeten maar anders wordt het echt te veel
Hasta luego

2 opmerkingen:

. zei

great!
het ga je daar goed, en post je lichaamsgewicht om de maand, ik ga streven om evenveel te wegen als ge terug zijt :p kheb wel al wat voorsprong dan :p

daarna kunnen we samen fitnessen ofzo om de kilo's kwijt te zijn.

haha
nog veel plezier!

Tristan zei

Ah, de Rian leeft nog!

Zie maar dat we u niet naar huis moeten rollen op het einde van het schooljaar. Ging je niet bij een basketclub gaan daar?

Ga je nu al naar de gewone school? Wanneer heb je Spaanse les dan?