woensdag 13 juli 2011

Ik ben eindelijk aangekomen in Bolivia! Na een tocht van 26 uur van vele wachten en vliegen zitten we nu eindelijk in een plaatselijk hotelletje in La Paz. Het ene wow-moment na het andere wow-moment volgt zich na elkaar op. Bijvoorbeeld het verkeer alleen al. Dit is in BelgiĆ« gewoon ongezien. Wegen zonder wegmarkeringen, verkeersborden, gebarsten langs alle kanten, vele kraampjes en natuurlijk de bevolking met plaatselijke klederdracht. Toch even al een kleine cultuurshock. Ook de hoogteziekte is zeker niet te onderschatten. Toen we net van het vliegtuig stapten had ik toch wel wat adamhalingsproblemen.
Bon, Ik ga het hier bij houden. Nu is het tijd om te genieten van de plaatselijke keuken.
Salutos

5 opmerkingen:

Rik Hoorelbeke zei

hopelijk snelle gewenning aan de ijle lucht (volgend jaar sportkampioen dank zij hoge hematocrietwaarde?) de andere prille ervaringen hopelijk binnenkort via skype...

Rian zei

Ik heb problemen met mijn e-mail. Wat is nu weeral mijn gebruikersnaam?

Rik zei

tsi52536

Anoniem zei

Rian,

tamusemet, klinkt inderdaad als zeer on-Belgisch ;-)
het allerbeste uit Portugal (warmer dan La Paz?)

Mark en Martine

Rian zei

mijn e-mail werkt nog altijd niet. Kunt ge daar iets aan doen?