vrijdag 15 juli 2011

Ik ben aangekomen bij mijn gastfamilie. Deze morgen om 10 uur werd ik opgehaald door mijn gastmoeder en broer. De eerste kennismaking was heel erg leuk. Mijn broer spreekt heel goed engels, dus we hebben elkaar al beter kunnen leren kennen. Hij heeft mij al een korte rondleiding door La Paz gegeven. Het is echt een gigantische stad. Ik vraag mij af of ik ooit de weg zal leren kennen. Om jezelf te verplaatsen zijn er 4 verschillende manieren (troefi, taxi, minibus en grote bus). Echt heel erg ingewikkeld allemaal. Het zal toch even duren voor ik geintegreerd zal zijn. Ik zal het hier bij laten want ik moet gaan middageten. Vanavond zal ik ook voor het eerst kennismaken met mijn gastvader.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is een troefi?

Rian zei

een soort taxi die over een vaste route rijdt en waar je op elk moment op kunt en af kunt. Het is heel goedkoop. Je moet nooit meer dan 2 bolivianos betalen.